lite sent :p

här kommer äntligen bilder från när jag fyllde år ;)


1. twilight på engelska (mamma å pappa)
2. bree tanners andra liv (mamma å pappa)
3. ljus (mattias)
4. högtalare till datorn (mamma å pappa)
5. tröja å kort (ida åsén) (vääääärt, åttan och femman är samma ;) jag är bara lite senil så jag glömde att jag redan skrivit en siffra till de ;p)
6. hårinpackning (mamma å pappa)
7. veckorevyn (jonas)
8.
9. 300 kr (mormor å morfar)
10. 500 kr (farmor å farfar)
11. armband (linnea)
12. negellack (linnea)
13. 2 presentkort (150 elmer, vilma, leif å eva. 200 alma, loke, marielle å stefan)
14. 7th heaven (saga)

TACK ALLIHOP ;D










hehe




jag visar upp mina skills ;)










hahahha lite flumbilder ;)


Åså bilderna tillsammans med saga och linnea :D




hahahha de är viktigt att allt blir dokumenterat ;)


hahha satsa på å bli militär eller nåt sånt ;)






sen måste jag ba lägga ut den här också ba för att ja känner för de och för att vi skrattade ihjäl oss åt massa bilder och filmer från när mamma och pappa va unga ;) hoppas verkligen att ingen känner igen honom ;)

Kommentarer
Postat av: ida

fast de saknas en sak :(<333

2010-09-08 @ 16:10:30
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0