8 september


kissies näsa ser ut som en grisnäsa, förlåt men de är sant!
jag haaatar paparazzisar, dom sabbar typ alla kändisars liv! dom borde fan få ha ett privatliv juh!
spanska är de abolsut värsta som finns, nästan!

haha ^^

Försöker plugga spanska men de går åt pipsvängen. känner mig lite bättre nu också, men harfortfarande lite feber och ont i huvet men jag ska nog till skolan imorgon. då ska jag ju även ta gardasil efter skolan och eftersom jag inte hinner skriva föränn efter skolan så kan de här bli de sista inlägget för alltid. kommer dööö.
så därför önskar jag alla ett underbart liv och om nån skulle träffa robert pattinson, kristen stewart, taylor lautner, justin bieber eller christian beadles så kan nu ju hälsa dom att jag älskar dom ;D

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: ELLA GRÖN

jaha okej.. du får krya på dig då!:)

2010-09-08 @ 20:05:40
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0