lever :o


konstigt nog så är jag helt levande. jag är lite så där annorlunda så jag tänker att jag kommer att dö samtidigt som jag vet att de är as larvigt och att jag kommer klara de galant. för jag vet ju att de egentligen inte gör ont ;p men de gjorde faktiskt lite ont, eller, ganska ont, inte själva sticket utan när hon sprutade in allt ;) de typ spände å sved... och nu har jag ont i armen men jag överlevde i alla fall, de är de som är huvudsaken! ;)

ikväll ska jag och saga ut och springa om jag inte hinner dö innan dess, vilket nog inte är så troligt.... ska även samla ihop mina twilight affischer och se om de räcker till en till vägg på mitt rum ;) hhahaha ^^
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

tack!

Gör du då?

2010-09-10 @ 19:51:28
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0