Grattis

idag fyller brorsan 11 år, grattis till honom dårå ;) blir släktkalas för hela slanten ikväll! ;)


När jag kommer hem så blir jag överfallen av en galen mops, mormor och morfar är på begravning så då tar vi hand om affe (hahah fult namn jag vet, förknippar det med lärarn på skolan ;p) han är fullkomligt galen och attackerar allt och alla :p

idag hade vi matte prov och marielle rättade de snabbt och jag fick i alla fall godkänt, hatar verkligen matte så jag är ganska förvånad att jag klarade de :p

hahhahah, men han är faktikt myyyycke sötare i verkligheten! och han har inte alls blåa snea ögon som de ser ut som ibland ;)







HAHHAHA, pappa kom nyss hem från jobbet och han sa samma sak som jag sa: nejmen hej, ooj va ful du är, jaa såå fiin en vovve. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0