bildeer

haha här kommer massa bilder från stugan, jag och mattias badade och de var 8 grader i vattnet på ytan så de va ju lite små kallt, och sen skulle mattias såklart jävlas med mig när jag tvättade håret så han välte mig flera gånger. schysst! ;)








hahhaha



och så flyr han varje gång också bara för att han vet att jag kommer dränka honom xD

å så ner med mig igen





heh och här är lite andra bilder också


pappa tror typ att han är nåt ;)


haha de va lite svårt att få av sig kläderna, speciellt om man typ inte ens fick på sig dom när man va torr ;)




kära mr x ;) heheh han har bott utanför lillstugan hela sommaren så jag och mattias kände att vi var tvungna att döpa han till något ;)


asså hans ögon! nästan som cullens när dom är törstiga ;)

Kommentarer
Postat av: miixx

fin blogg :) kolla min med :)

2010-09-08 @ 12:12:03
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0