26 september





haha söta bror ♥

godmorgon, hehe sitter här och äter tårta och ska snart klippa ihop min och almas wannabe justin bieber filmer ;) hahah typ 12 videosar som är 15 minuter, gaaanska drygt att kolla igenom alla ;)
idag ska jag bara vara hemma och typ städa hela huset, eller i alla fall övervåningen och mitt rum. sen måste jag plugga fysik med.

och sen är jag halvt sjuk också, typ jätte förkyld. jag hatar att vara sjuk så därför måste jag bli frisk! förhoppningsvis är tårtan lindrande! ;) men de kanske inte är så konstigt att jag är sjuk med tanke på att jag satt ute i skogen och frös i typ 10 timmar igår, och de är inte ens 15 grader(13.5 för att vara exakt ;)) på mitt rum så de är som lite kallt. men jag är för lat för att sätta på elementet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0