21 september


tjenare.... sitter här och tänker på hur mycket annat jag egentligen borde göra. men de händer liksom ingenting.
igår vart jag helt glad för mamma köpte ett twilight täcke åt mig ;p (eller vad de nu heter) heheh kostade 300 :p kanske inte så konstigt att mamma tyckte de va onödigt....

idag på skolan hade vi hemkunskap, min och idas mat blir såklart alltid bäst, borde nog satsa på att bli kockar. men ida hon är ju som hon är... förra gången så tog hon så mycket diskmedel att allt svämmade över och då kastade hon ut de genom fönstret (?) och idag skulle hon kasta upp en scones(så att den skulle kylas ner underifrån också?), då for den ner på golvet istället och innan de så hade hela plåten farit ner på golvet för att hon brände sig när hon skulle ta ut den ur ugnen ;)

ikväll ska jag plugga och egentligen borde jag fara ut och springa också men jag är förkyld :/ aja hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: IDALARSSON

haha glöm inte min peppar ;)!



nä men lägg till min msn och skicka bilderna från idag :) [email protected]

2010-09-21 @ 16:23:19
URL: http://iidajohannalarsson.devote.se
Postat av: IDA LARSSON

men jag vill ju ha bilderna :O! lägg ut dom på din blogg sen kan du ta bort inlägget när jag har tagit dom, eller skicka de på mms till miiiig :D

2010-09-21 @ 17:02:22
URL: http://iidajohannalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0