19 september

Hejhej, vaknade upp med världens svullnaste ögon för att jag grät tills jag somnade igår :p såg ju titanic och jag grät 3 timmar i sträck xD jag grina till och med innan filmen hade börjat bara för att jag tycker de är så hemskt :p och jaa ojojoj, jag grinade seriöst mer än om typ mamma skulle dö! okej, kanske inte men nästan! jag låg typ och srek i sängen också xD tur att ingen såg den med mig!!!! :p

imorse va jag och saga ute och sprang och min kondition har försvunnit helt! känns inte alls bra! sen har jag bara varit hemma och städat och suttit vid datorn ;) ikväll ska jag plugga spanska för vi har prov på onsdag och jag kan ingenting! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0