facebook

Hahha jag måste bara säga att jag älskar facebook ;) Älskar alla grupper asså xD Jag kan sitta i timmar och bara kolla på massa grupper, hahha, men lite drygt är de ju att jag går med i så mycke grupper :p

Tycker det här va lite små skoj ;)
Ca 50% av alla kvinnor är vackra och 40% är söta: kopiera det här till din sida om du tillhör de 10% som kan köra snöskoter


Hehe de här är typ en tusendel av grupperna jag är med i ;) Haha lite tips till dom som behöver grupper att gå med i liksom ;) Hehe dom som har något vettigt å göra kan ju göra de istället för att fortsätta läsa ;)

I'm in love with my bed but my alarm clock won't let us be together
Vi som går med i facebookgrupper varje jävla dag! hahaha (Y)
# # I'll just sleep 5 more minutes...7:05...7:10...7:15....8:30?!?!?!? CRAP!
I run and jump into my bed so nothing can grab my feet and pull me under.
Yes, hiding under the blankets WILL protect me from any murders in my room!
I dont look out windows at night because Im afraid of seeing a face
I don't care if the spider's "not hurting anyone", I want it dead.
Vi som kollar facit och försöker sedan komma på en rimlig uträkning
Taylor Lautner WILL BE my future husband, he just doesn't realize it yet :)
Idag ska jag göra ingenting, Jag gjorde det igår också men blev inte färdig!
Jag kan, jag vill, jag ska.... Men jag orkar inte!
VI SOM HAR FULLA GARDEROBEN MED KLÄDER, MEN HAR ÄNDÅ INGET ATT HA PÅ SIG!
R.I.P alla fjortisar som har druknat i brunkräm

Kommentarer
Postat av: sandra

de är bra, sj?

2010-10-24 @ 18:15:08
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: sandra

okey =(

2010-10-24 @ 18:20:31
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: ELLA GRÖN

tack så mycket! vad bra då, jodå det är bra med mig:)

2010-10-24 @ 18:40:44
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0