3 oktober

DE ÄR OKTOBER!!!!!!!! ojoj va fort de går..

igår färgade ju alma håret på mig och jag blev faktiskt nöjd :) fast enligt mig är de grått men ingen håller direkt med :p Senare på dagen for jag, linnea och saga ut och fotade. sen spelade vi vi i femman (hahahah, men de va faktiskt sjukt skoj :p) och efter middagen så pluggade jag och saga lite, men de slutade med att vi satt och spelade vi i femman igen ;) 

imorse var jag på gymmet med mamma och idag blir de å råplugga, har hemkunskaps prov på tisdag och jag kan typ ingenting.... jag ska även ut och springa med saga efter lunch typ, om jag nu orkar springa efter att jag redan tränat :p

hehe här är lite bilder från när alma färgade mitt hår ;)
haha lite vettskrämd eller :p

ville verkligen färga de mörkt så de blev som ganska mörkt :p

hahha va så himla rädd så jag var tvungen att sitta och äta på en handduk också :p

hehe jonas är den stolta fotografen ;)



och dom två fina paintbilderna i inläggen innan är sagas finaste konst! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0