25 oktober

Hejhej, har nyss kommit hem från gymmet och nu sitter jag och ser på biggest loser. Hahah asså jag blir så taggad på att vara med för dom gör så himla roliga saker :p Imorgon har vi typ, studie/strix/nånging-dag, så då är vi lediga, eller vi ska typ jobba hemma. Men jag har redan gjort allt vi ska göra, så då ska jag och Saga till stan och då jäklar ska jag köpa mycket! Hahaha ;)

Juste.. när jag och Saga var på väg hem så körde en bil ner i diket ;p de var så himla fult :p
Vi står typ och pratar utanför mig om Sagas skor(?) och sen kommer de en bil och typ 30 sekunder efter den kört förbi så kollar jag bak, och säger typ ba: vafan? körde den där bilen ner i diket eller? Men jag var typ helt oseriös för jag tänkte liksom att de bara såg ut som att den var nere i diket, men ne då säger Saga: ja den gjorde ju de! och så kollar jag bak igen och ba aah :p Haha sen blev de typ kalabalik. (Vad de nu är?) Hehe men de gick i alla fall bra och dom fick upp bilen ;)

Aja nu ska jag duscha, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0