“Life sucks and then you die… Yeah should I be so lucky”

MAMMA HAR KLIPPT AV HELA MITT JÄVLA HÅR!!!!!!!!!!!!!!! HON KLIPPTE SERIÖST TRE DECIMETER!!! INTE FÖR ATT MITT HÅR ENS VA TRE DECIMETER MEN ÄNDÅ!!! OCH DE BLIR JU INTE BÄTTRE AV ATT MAN KOMMER PÅ ATT MAN HAR UTVECKLINGSAMTAL OCH SKA TA SPRUTA PÅ TORSDAG!!! NU GÅR JAG OCH DÖR, TACK FÖR MITT UNDERBARA LIV, HEJDÅ!







okej.... nu har jag lugnat ner mig, hon klippte i och för sig bara tre centimeter och de blev faktiskt ganska bra. De är inte farligt med utvecklingssamtal, inte alls, och sprutor är ju inte så himla farligt egentligen.... Hahah och kom nu på att rubriken passade väldigt bra till inlägget ;) Men asså, jag har lite najsiga twilight citat på lager och då var det de här fina citatets tur ;)  haha okej, slutflummat, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0