älgjakt

hejhej, känner mig ganska sliten, sov bara 3 timmar inatt..... råkade fastna vid datorn och sen skulle jag upp redan kvart i 6 i morse eftersom jag skulle iväg på älgjakt. De gick inte så bra, dom sköt ingenting men de va ändå lite spännande, i alla fall ibland.

Och pappa var faktiskt jätte nära på skjuta,
eller han skulle ha skjutit om de inte hade varit en ko och två kalvar. Dom har skjutit klart alla kalvar så då är de ju väldigt taskigt att skjuta mamman ;) Fast jag hann inte se dom för vi satt en bit inne i skogen och sen sprang dom förbi men de va så mycket skog i vägen så man såg inget och sen sprang de ut på vägen och då sprang pappa också ut på vägen men när jag kom ut så hade dom redan sprungit över vägen så jag hann bara se hunden ;)

Hahah hade lite tråkigt så jag började misshandla ett träd, fast jag råkade misshandla de för mycket så de blev förstört ;p här kommer lite kassa mobilbilder.
försökte fixa dom lite i picnik men de blev typ ba sämre så nu vart de svartvitt å sånt annat va de nu heter;)



hahah ser fan ut som en måne innan u:et men jag råkade bara kniva lite för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0