28 november

Hej, klockan är halv 2 och jag borde egentligen ligga och sova nu, ska upp redan klockan 10 imorgon för jag ska till kyrkan. Men jag kände bara att jag var tvungen att blogga lite, har typ suttit och läst över 200 inlägg, tog 3 timmar ;) Men så blir de om man inte har tid att sitta vid datorn.

Aja, idag har jag i alla fall varit i stan med Saga, köpte julklapp till mamma, en ring, två leggings(röda,svarta) en eclipse tshirt(xD) och något mer tror jag :p Min kamera är ju paj så jag orkar inte visa bilder, bara på min nya favvotröja ;)

hahah känns lite smått onödigt att jag köpte den för 199 kronor, menmen ;)

Sen har jag varit och ätit julbord med familjen, farmor, farfar och kusinerna. Jag åt så sjukt jäkla mycket så jag klarar mig seriöst utan mat i en vecka nu ;)
Fatta att de är första advent nu!! ganska sjukt :D jag länktar ihjäl mig till julafton! :D Okej, nu ska jag faktiskt sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0