20 november



har rensat bland mina bilder och gud vad jag länktar till julen! :D och sen kom jag på att jag måste säga, TACK SAGA FÖR ATT JAG FICK OM JAG KUNDE DRÖMMA AV DIG I JULKLAPP FÖRRA ÅRET! DET ÄR TACK VARE DIG JAG ÄLSKAR TWILIGHT OCH ATT MITT LIV FÖRTFARANDE ÄR VÄRT ATT LEVA!! ;D

hejhej, nu har jag nyss duschat och håller typ på somna. Gick upp klockan 6 imorse eftersom jag skulle följa med pappa på älgjakt, dom sköt ingenting, de fanns inte ens nå spår så de verkar vara väldigt tomt på älgar ;) Vi hade ingen hund heller så då går det ju ännu sämre. Men jag ska typ gå och sova nu (?:p) för ikväll så ska jag se film med Saga, Linnea, Malin, Johanna, Emma och Selma, och då kan man ju inte somna ;) Aja, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0