11 november

Det gör ondare att ta en spruta än att bli skjuten och tatuera sig! Helt sant.... Inte för att jag blivit skjuten eller har tatuerat mig men ändå ;) Hela dagen har gått åt till att klaga och tycka synd om mig själv :p Först redovisning (som är de absolut värsta man kan göra i hela sitt liv!) på so:n, sen gardasil sprutan sen utvecklingsamtal.

Bäst av de gick såklart utvecklingsamtalet ;) Men sprutan gjorde faktiskt inte så ont som förra gången, kanske beror på att jag hade emla plåster. Redovisningen gick i alla fall sämst. Kunde hela redovisningen utantill men jag kollade ändå bara ner i papperet. Ganska surt att jag kommer få sämre betyg bara för att jag inte kan prata inför hela klassen utan att dö. Okej nu ska jag sluta klaga men jag kände bara att jag behövde dampa loss lite...

för att liva upp inlägget lite så kommer två super fina bilder på kellan, robert och taylor ;) på tal om taylor och robert.... gissa vem de här är : ''men när du ska ta sprutan så kan du ju tänka att du ska gifta dig med robert men sen blir taylor så sur för han vill gifta sig med dig och då kommer han och nyper dig i armen''  
jo Saga såklart ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0