Stugan ♥

hejhopp, idag har det tyvärr inte varit lika bra väder som dagarna innan. Men stugan var lika underbar ändå.
Alma följde också med och vi chillade runt där lite bara ;) Kollade i alla stugor och så :) alma ville bada också men det fick hon inte för mormor, och om inte jag skulle fara till kreta så hade nog jag också badat med tanke på att det nästan var varmt i vattnet, ca 14 grader :)

Nu har jag väldigt ont i min nacke, tror att det beror på att jag headbanga (?:p) halva vägen hem från bion igårkväll ;) Imorgon har jag ingen lust alls att fara till skolan, har inte pluggat religion alls idag. får hoppas att provet är lätt ;) lägger in bilder från stugan senare. hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: ella grön

hejsan! allt bra med dig?:)

2010-05-17 @ 14:49:15
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0