Hurtigt

Haha om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad hurtigt är :P jag hoppas att det är de jag tror ;)
Vi sprang elljusspåret, det var riktigt härligt faktiskt! det va lagomt varmt och riktigt mysigt. Det var inte jobbigt så jobbigt heller, fast det blev ju lite svårt när jag tog med mig baloo också.. han drog åt alla håll och tvärstanna och bada i lite bäckar bet av kopplet och fick ont i tassen, vad har man för hund egentligen? :p

Svar på kommentar:
EMMA NILSSON om Ut och springa!:
YEEEEEES, DÅ ÄRE BA Å GE MIG DIN KAMERA :OOOOOO!!!

Haha skulle inte tro det? så sa jag ju bara för att du skulle bli ännu surare sen när jag fick min systemkamera ;)



Nu ska jag skynda mig in i duschen och sen plugga lite, och se tv. Hejdå ♥


den omtalade ballen, baloo! ;)

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

åh, vad söt!



svar: jaha okej:)

2010-05-04 @ 21:21:34
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0