herregud vad har jag för problem?

asså ni måste bara se den här filmen!!
http://www.youtube.com/watch?v=SW8cd1DRDO4&feature=related
och låten är ju typ helt härligt också och robert är så himla gullig i början när han ba aah och sen ba iih :D asså herregud! jag är helt sjuk i huvudet..

Vad tycker ni om Camilla Pattinson, jag tycker det låter ganska proffsigt, om man gämför med Robert Andersson, det låter alldelens för svenskt....
men när vi gifter oss så kommer vi troligtvis ta hans efternamn :)

Tyvärr så fanns det ingen gul klänning med gröna groder på men sagas bög assistent skulle förhoppningsvis designa en till mig, annars får det bli den här  :D



och för att få lite kontrast så kommer robert ha på sig det här







och dessa shorts

hoppas även på att han ska ha dom här skorna :D



för då matchar dom till mina skor :




DET HÄR ÄR DÅ MITT DRÖMMBRÖLLOP! :D VAD TYCKER NI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0