Godmorgon

hejhej, jag vaknade för en halvtimma sedan typ, gud vad skönt med helg!! Nästa vecka kommer bli hur skön som hellst för då är vi ju lediga på torsdag och fredag också :D

Igår såg vi ju på filmer som vi spelat in från typ i sommar och påsk och så, tror ni inte att man länktade ganska så himla mycket till sommaren då!! jag var till och med tvungen att ta kort på tven ;)


jag, alma, jonas och loke på väg ut till flotten ;)


mattias är på väg att drunkna med flytväst ;)


jonas trivs så mycket i båten så han sover heldre där än i sängen ;)


haha om vi inte hade filmat det där hade jag inte vetat varför jag låg så där ;) det va tydligen för att solen var där ;)


jonas åker vatten rutschkana ner i 15 graders varmt vatten ;)


hahah niciga solglasögon ;) ser ut att vara ganska kallt med tanke på att jag har tjocktröja på mig? ;)


hahaha där tappar matte snart badkallingarna ;) eller det är när pappa kör fortare ;)


skolavslutningen i 6an, den enda skolavslutningen jag var med på ;)

Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

jag vill också se på filmerna sen vi var i stugan juh!

2010-05-08 @ 17:52:47
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

ja jag minns de och sen planera vi och allt, minns du de?!

hur jävla kul som helst

sen förstörde jag allt

sen smörjde vi in oss med lera hela oss

jävlar vad jag länktar

2010-05-08 @ 17:53:38
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0