23 maj

hejhej :) igår kväll for jag, saga och hennes syster till kulturnatta, vi var inte där så länge. Jag och saga köpte då i alla fall en mjukglass ;) sen följde jag med hem till saga och då spelade vi med andra ord, hahah man blir helt galen. Innan det så hade ju jag och linnea varit och firat saga. Hon är verkligen hur skoj som helst när hon öppnar paket :P

Haha förlåt saga:

saga satt och berättade att hon inte gillade raggarbilar och sen härmade hon dom(så som hon trodde att dom va i alla fall ;)) -ööh hej vill du ragga på mig? jag och lovisa höll på skratta ihjäl oss i bilen! :P men det var mycket roligare i vekligheten! lägger ut bilder från i helgen snart, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0