21 maj


hehe en bild från när jag och saga var ute och fotade för någon dag sedan ;)

Nu har jag massor av tråkiga saker att göra! städa mitt rum och uppe. sen måste jag nog plugga lite också. Och jag är just nu världens mest tekniska människa så jag ska nog se en film ikväll också. sen ska jag och saga ut och springa, och sen har vi fått lite nya blommor på gården så jag måste ut och fota också, fullt upp ;) kanske ska börja packa lite nu också eftersom det bara är 2 veckor kvar till kreta idag!! :D

jag skriver så sjukt tråkiga inlägg nu för tiden asså! jag har ingen aning om vad jag ska skriva om heller. Tips? ;)


Kommentarer
Postat av: ella grön

jaha okej, trevligt!:)

2010-05-21 @ 16:00:36
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha okej!

Ja det är många som säger det ;D

2010-05-21 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0