typ bloggpaus?

man kan väl typ säga att jag har haft en bloggpaus utan att förvarna er ;)
de märks verkligen att jag inte bloggat för jag har väl inte direkt haft så många besökare ;)

men vi har haft prov nu i veckan och jag har varit väldigt stressad och typ bara pluggat.. så de har varit helt som vanligt, det ända som inte brukar hända varje dag är att jag har städat mitt rum!! xD
och sen har vi även fått sportlov här uppe i norrland eller i alla fall i umeå/sävar ;)
så nästa vecka ska jag till piteå på måndag och kommer hem på tisdag, och sen ska jag tjata på alla att vi ska fara till stugorna, men först måste kanske vi laga skotern...
nu har jag typ tusen bilder att lägga ut så vi får se när jag gör det.

nu är de typ helt underbart väder!! :D 37.7 i solen, hallå?! så varmt är de inte ens på sommarn.. ;) fast det är -2,3 i skuggan, men de är solen som räknas ;) om det fortsätter så här så finns det en chans att snön är borta i juli ;p






hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: bea

aha okej, mysigt!:) ligger och kollar efter klänningar:P



ja det var synd, tänkte att jag inte behövde ha brottom med att beställa den för den fanns på 2 ställen, men men nu är den slut:(

2010-03-06 @ 12:19:22
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0