facebook


jag vill spela innebandy!!♥

hej. Imorgon är vi lediga från skolan och då vill jag vara med någon. Finns det någon frivillig?

känns skit skönt att inte ha riktig skola förän på onsdag, vi är ju lediga imorgon och på tisdag ska vi åka slalom.

Nu har jag suttit på facebook och typ gått med i massa grupper xD det finns ju ba för braA alltså! xD


vi som är bäst med failar så att alla andra inte ser så dåliga ut

vi som överlevde istiden 2010

vi som säger va och sen två sekunder efter kommer på att vi egentligen hörde

men stäng dörren då!.. HELT!

vi som inte förstår hur färgerna i tandkrämstuben inte blir blandade

min religion förbjuder mig att göra läxorna på alla dagar som slutar på g

det är inte jag som sjunger fel der är bandet som ändrar texten

alla vi som VET att tekniska saker fungerar bättre om man slår på dom

alla vi som dött av garv men fortfarande lever

vi som misstolkar i princip allt och får det att låta snuskigt

om facebook inte fanns hade jag varit klar med mina läxor för länge sedan!!

vi som letar efter saker som vi redan håller i

alla vi som säger ''kolla här'' fast vi menar ''lyssna''

vi som hatar att bli jagade av isbjörnar till skolan

jag hatar att jag alltid kommer på den perfekta repliken i efterhand

vi som inte kan ha stängd mun när vi tar på oss mascaran

VI SOM HATAR ANNA ANKA!

vi som misshandlar våra mobiler

sparar filen som ''dyjjyggfft'' för vi inte orkar skriva ett riktigt namn

mitt rum var städat, men sen behövde jag en grej...

vi som hatar när någon tänder lampan när man är nyvaken

tyst...MEN TYST.... MEN VAFAN HÅLL KÄFTEN!!

vi som är fruktansvärt trötta på denna jävla snön!

i'm not weird,I just... yeah, ok. I'm weird

jag gjorde läxor och sen plötsligt var jag på facebook

alla vi som älskar one tree hill

alla vi som länktar efter sommar 2010

vi som säger ''mm'' även fast vi inte hör

vi som vrider på värmen mer och mer när vi duschar

''jag är trött'' ''gå och lägg dig'' '' nej jag orkar inte''

alla som säger AJ innan vi vet om det gjorde ont eller inte, ifall att


hahhah xD så sjukt bra asså! och allt är ju helt sant också! xD


Kommentarer
Postat av: Cajsa

det funkar...seg i skallen nu bara.. :P

2010-03-21 @ 19:47:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

skolan bara ,sj?:)

2010-03-21 @ 20:04:40
Postat av: Sagha

Okej vad kul:)

2010-03-21 @ 20:23:23
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: Cajsa

gjort så mycket idag och nu när jag satte mig för att ta det lugnt så blev jag bara seg..XD



nu finns bilderna från i fredags. :) bilderna från igår (lördag alltså) kommer senare eller i morron..^^

2010-03-21 @ 20:24:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: clara

åh ledigt, jag vill också!;)

2010-03-21 @ 20:24:58
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!:)

2010-03-21 @ 20:29:53
URL: http://bellechica.blogg.se/
Postat av: felicia

tack ^^^fast nu är jag helst frisk hostar bara lite ibland :)



kram

2010-03-21 @ 21:09:12
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: saga

du borde gå med i gruppen vi som hatar johan palm! ;)

2010-03-21 @ 22:08:30
Postat av: saga

du borde gå med i gruppen vi som hatar johan palm! ;)

2010-03-21 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0