sommarlov?

nejnej, det känns verkligen inte som sommarlov?! varför? kanske för att jag haft så fullt upp?... ;) direkt efter vi kom hem från kreta så förhörde mamma och pappa mig. jag måste ha varit väldigt trött för jag kom typ inte ihåg något? :p Igår var ja med linnea från efter lunch till typ tio. I morse for jag och saga ut och sprang (det gick INTE bra) och efter det var jag med linnea igen... Fult upp? nejnej.

Vi har spelat in lite twilight men jag är så dålig så det blir ju ba sämst. Måste ba få påpeka att linnea ÄGER som bella ;) Under tiden jag och Linnea kollade på new moon för att kunna välja ut en scen vi ville göra så målade jag fingernaglarna och tånaglarna och jag måste bara hålla med linnea om att det blev enormt snyggt! ;) höömh! Eller hur?



Nu känner jag att jag måste ta det lite lugnt ;)
Så därför så ska jag läsa twilight ;] ehm.. för tredje gången... läste 160 sidor på flyget... Saga var stolt efter att hon läst 20 och då var jag på typ 90 ;) om jag får skryta ännu mer så: saga började läsa på twilight innan kreta och då hade jag läst typ halva. Två dagar innan vi skulle hem hade jag råkat läsa ut den så då hade jag ingen aning om vad jag skulle läsa på planet så då började jag på boken för tredje gången och jag har nu läst längre än saga som började innan kreta ;)


Kommentarer
Postat av: saga

jag läste faktiskt typ 30 tror jag ;)

2010-06-13 @ 23:30:20
Postat av: Emmelie

Jättefin blogg!

2010-06-14 @ 16:40:05
URL: http://emmjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0