Segasjön

hejhej, nu har jag nyss ätit middag och alma och loke for hem för ett tag sen. Vi har varit i sega och badat. ISKALLT! ;) Och ojojoj vad knäpp släkt jag har! Herregud alltså :p Mattias och Loke satt och diskuterade vars solen skulle vara, mattias: men om solen var där så kan man ju bada.
loke: ja men man kan ju bada hur som helst, det spelar ju ingen roll vars solen är?
mattias: jo hur gör man annars?
loke: slänger sig i vattnet?
Hahah kanske inte så intressant :p men asså det är helt sjukt xD Alma upptäckte att mattias nästan har magrutor nu också. Det känns ju super? ne det är bara äckligt ju! han är ju för fan tio år och min lillebror! då ska han inte ha magrutor! :p
hahaha aja, här kommer lite bilder


fint? alma dansar, loke har världens häng och mattias leker med en ölburk?


mm...?


jag tycker jag har väldigt fina tånaglar! ;p


Kommentarer
Postat av: linnea

dina finfina tånaglar :D

2010-06-16 @ 17:53:40
Postat av: a & s

sv: dt funkar. sjdå ? D:

2010-06-16 @ 18:29:31
URL: http://amalosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0