I´m sooooooo spechless....

...inte för att jag vet vad det betyder men. Detta är Linnea soim skriver. Här sitter jag och har kul och lyssnar på Twilight sånger. Jag och Camilla ska spela in Twilight. Vårat nya stora sommarprojekt ;) Haha, den här filmen blir på engelska också, tänk det ni! Camilla fick just ett utbrott. Hon säger att jag kommer bli skådespelare och vara med Robert och då kommer Camilla att bli känd.. Hon har ju sina drömmar.. JJag ska nämligen börja spela teater och jag är tydligen klassens skådespelare ;) Haha, enligt Christer.

Nu ska jag bertätta lite om Camilla Andersson:
Camilla är en sjukt knäpp person. Hon säger alltid knäppa saker, ibland vet hon inte vad hon pratar om. Hon får nya ideér hela tiden om hennes framtid. Helt omöjliga saker. Men hon är faktiskt också en väldigt smart person (tro det eller ej), det är ju bra också, eftersom hon ska bli polis. Hon är alltså inte bara knäpp, hon är en väldigt snäll, omtänksam och energifull peron som inte kan sitta still. När hon konsentrerar sig på saker så gör hon olika miner, (som nu, hon sitter och pillrar med en minifläkt, gör en massa miner och ''sjunger'' till en låt) Haha, jag skulle vilja göra en dokumentär om henne. JAAAAAA!!!! Det kan jag ju göra. DET SKA JAG GÖRA. Shit, vad smart jag är. xD Hihihhi. Nu ska vi filma Twilight här.

Bajs, bajs!



Här kommer några bilder på Camilla:



Kommentarer
Postat av: Johanna°•

sv; jo det är fin fint, sj?

2010-06-12 @ 13:46:49
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hehe okeej ;)

2010-06-12 @ 14:06:42
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Cajsa

allt bra med dig idag då?

2010-06-12 @ 14:27:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0