5 juni 2010 - kreta

Klockan tio (på kvällen, fredag) gick flyget till kreta. På planet så spelade jag och saga kort, läste tidningar och twilight. Sen tror jag att vi alla små sov lite också.

FÖRSTA DAGEN I KRETA
Vi kom fram till hotellet typ klockan 4-5 (på natten/morgonen). så då gick vi och la oss på en gång och gick upp vid tio på lördagen.
Då kollade vi runt på hotellområdet. Badade i poolen och njöt av solen. Det regnade lite ibland också, några smådroppar typ. På kvällen så for vi in till chania och där strosade vi runt i gamla stan och det var jätte fint ute vid hamnen! Vi åt där också. Typ grillspett (sovlaki ;)) sen åkte vi hem till hotellet och där spelade vi kort ;)

BILDER:


Min och Sagas säng, jag sov på höger sidan ;)

Balkongutsikten





saga hade fin handduk ;]


vi åt vattenmelon och kärnorna hamnade i en brunn ;)


saga var lite sur för att.... alla hennes hårspännen gick sönder ;)


vid den andra poolen på samma hotellområde (egentligen så var det mer typ lägenhetsgrejs men jag kallar det för hotell ändå! ;))


hon var tvungen att känna om det var lika varmt i vattnet i den poolen som i våran ;)

INNE I CHANIA






far och dotter Antonsson :)

NERE VID GAMLA STAN OCH HAMNEN












Det blev väldigt många bilder men asså jag kan inte bestämma vilka bilder jag ska lägga ut och vilka jag inte ska lägga ut så det blev ju typ alla. Och det där är bara bilder från första dagen.... :S

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: en canon eos 400D :)

2010-06-14 @ 18:31:27
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: E R I K A

sv; okej, nej jag får det på onsdag :D

2010-06-14 @ 18:53:09
URL: http://eerikag.blogg.se/
Postat av: E R I K A

sv; hihi ja jag tycker också den är söt :)

2010-06-14 @ 19:00:02
URL: http://eerikag.blogg.se/
Postat av: E R I K A

sv; ja det är det :)

2010-06-14 @ 19:18:02
URL: http://eerikag.blogg.se/
Postat av: saga

du måste skriva om paparazzi grejen ;)

2010-06-14 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0