Ny header


hejhej nu har jag nyss suttit och gjort en ny header, men asså jag blir aldrig nöjd! jag vill ha photoshop! Mamma har typ damp på mig för att jag sitter vid datorn hela tiden fast det är så fint väder. Men det blir liksom bara så :p Nu ska jag packa det sista och sen duscha.

Imorgon åker vi typ vid elva, tolv och kommer vara i vimmerby i typ två veckor. Då kommer jag inte kunna blogga någonting tror jag. Men konstigt nog ser jag fram emot det, jag tror det kan bli skoj där;) Vi kommer typ fara på astrid lindgrens värld, high chaparall, kolmården och massa fler ställen :) hehe man taggar ju såklart sönder astrid lindgrens värld xD
Ojoj nu kommer mamma :s xD hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0