HEMMAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Äntliiiigen! ni fattar inte hur jevvla skönt det kändes att komma hem!!!!!!! :D ååh! min säng, internet! love,love,love ;) Vi kom hem nån gång vid typ 4, typ direkt vi kom hem så frågade alma om jag ville hänka till sommaren i city, och det gjorde jag, även fast jag va ganska trött, men skoj va det ändå. Vi pratade typ en massa och jag tror jag fick alma att veta hut (ingen aning om vad som menast med det men ändå ;D) nu ska jag svara på alla kommernarer och sen ska jag börja på ett inlägg om allt vi gjort, jag har sån liten hjärna så det är bra om jag kan bevara det nån annanstans ;) okej, jag är trött, det märks, godnatt, hejdå ♥



Ursäkta mig för alla hemska bilder ida åsén har lagt ut på mig,

dags att byta lösenord kanske ;)

Kommentarer
Postat av: emmaws (a)

svar; men de lugnt mina svar på kommentarer har blivit skit sega eftersom att jag inte har tillgång till data varje dag :o

2010-07-23 @ 00:41:47
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt hoppas du sover gott :) <3

2010-07-23 @ 01:09:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0