;(

Till Camilla Linnea Andersson

jag är så rädd attt mista kontakten med dig!
känns som att vi håller på att glida isär...
de kan ta två sekunder att mista kontakten med dig,
men du ska veta, att jag aldrig aldrig kommer glömma dig!
du är absolut de BÄSTA som har hänt mig!
du är den personer som alltid funnits där å stöttat mig
du har alltid varit vid min sida när jag behövt dig
kan säga alla fina minnen vi har
även fast vi aldrig träffats så har i en massa minnen
vill träffa dig NU!
kommer ihåg första gången jag skrev med dig
kommer ihåg första gången jag såg dig
trodde att jag svävade på moln
du var de finaste jag sett
kännde att de var du och jag
ingen, absoult ingen har betytt såhär mycket för mig som du gör !
du har grävt dig lång in i mitt hjärta och nu hittar du inte ut
du är hela mitt liv, de går inte en sekund utan att jag tänker på dig
jag verkligen älskar dig<3







JAG ♥ DU


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! :D Nu är jag tillbaka från min bloggpaus. :) allt bra med dig?

2010-07-22 @ 20:49:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0