Träning

hejhej, nu ser jag på familjen anorlunda, asså jag fattar inte hur man kan ja så extremt mycke barn? :O imorgon är de öppet hus på skolan på kvällen och jag kommer typ dö!! ;( mamma ska va hos mig en timma sen ska hon va hos mattias en timma pappa ska va hos mig en timma och pappa ska va hos mattias en timma. De är ganska skönt att vi får byta ut 7 timmar mot två ;) ni kanske inte fattar så mycket? xD
träningen kändes typ helt slapp.. ;) De känns lite drygt att gå upp typ 7 på söndag för vi har match typ tidigt..

Men nu måste jag verkligen träna på engelska läxan, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: von Erran

Tack så mycke sötnos :)

2010-01-25 @ 21:30:30
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Tack för att du skrev vilken din favorit var utav Marabou smakerna! Nu ligger resultatet uppe på min blogg vilken som var populärast...



Kram :)

2010-01-26 @ 10:29:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0