SVAR

Nu ska jag svara på alla frågor jag fått :) vissa svara jag inte på för dom är så dåliga ;) (typ räcker de nu?, hur många frågor måste jag ställa? aa ni fattar)
Hehe ja hade tänkt göra lite så här att jag länkar dom som frågat ;)

Frågor av Linnea <-- länk
hur många tänder har du? 4 förlite än vad man ska ha...
hur många gånger har du svurit idag? för många ggr
hur länge sov du imorse? till halv 10
hur länge tror du att du kommer sova imorgon? inte länge för jag ska åka skridskor med dig
gillar du preickikorv? ne, jag tror inte de
har du palsternacka hemma? jag vet inte vad palsternacka är så jag vet inte riktigt
är kanel i gurksås en bra bantnings-mat tror du? ja de tror jag verkligen! eftersom de är gurka i ;)
är du grå? inte grå hårig i alla fall
har du någon gång sågat av en avlastningsbänk? eftersom jag inte vet vad avlastningsbänk är så kan jag inte svara på den frågan


Frågor av Ida <-- länk

- vars bor du? I sävar i ett hus
- vilken skola går du på? sävar skola
- vad har du för hårfärg ? blond
- vad heter dina djur ? baloo, musse, molly, senap xD
- vilka är dina favorit kläder? vet faktiskt inte, jeans i alla fall
- vilken affär gillar du mest ? hm
- vem älskar du ? några människor
- vad heter din/dina bästa vän/vänner ? Saga, Linnea
- vad har du för mobil? En sony ericsson t700
- om du hade varit kille och bög för en dag vad hade du gjort då? de har jag absolut ingen aning om
- vilken dricka gillar du mest trocadero lr pomac ? pomac tror jag
- hur gammal ä du? tretton
- har du facebook ? japp de har jag
- har du alla får hemma? nja de kan jag väl inte direkt påstå...
- vem pussade du senast? Jonas
- vem saknar du?  Dig och en annan möjligtvis två andra
- skulle du kunna dö för nån? nja jag vet inte riktigt
- hur ofta städar du på ditt rum ?  när de behövs
- vem är din idol? ERIK GRÖNWALL :D
- har du någon kamera ? japp tänkt för att de har jag
- skulle du vilja bli känd? nja de tror jag inte
- har du haft sex nån gång ? nej?
- har du stökigt på ditt skrivbord just nu? ja de har jag alltid
- vad ser du m du tittar till höger? Saga
- hur lång e du? kort, typ 1,57
- hur många linnen har du? de håller jag väl inte reda på heller
- andvänder du helst jeans eller jeansleggings? de beror på, jeans åker inte ner men de gör jeansleggings men jenasleggings är skönare än jeans
- har du långa naglar? om nej , vrf inte? sådär, jag biter på dom :(
- har du julpyntat på ditt rum förra året? ja såklart
- vad gillar du för musik? jag vet inte, de beror på..
- vad har du gjort idag? varit på stan och sett film med saga
- när var du på toa senast? de va ett tag sedan
- har du julpynt kvar på ditt rum? ja
- vad har du för färg på ditt rum? vit/beige, fondvägg med blommor, ek golv och ek möbler ;)
- och hus? blå/grå
- brukar du pyssla? ja men de är inte ofta
- hur brukar du ha håret? nersläppt ;) och uppsatt ibland
- går du i nån sport? innebandy
- har du nån tv på ditt rum? jaa
- vad heter du mer än Camilla? Linnea Andersson
- har du nå smeknamn? Milla
- hur ofta sminkar du dig? Andvänder mascara nästan varenda dag
- om nån hade sagt att du får typ 1000 kroner om du går utan smink en hel månad hade du gjort de? Jag vet inte, om jag fått ha lösögonfanstrar hade jag gjort de ;) för om jag inte har mascara så ser de ut som att jag inte har ögonfanstrar.
-vad heter din farmor och farfar? Bo-egon och Anita ;)
-vad heter din mormor och morfar? Elford och margareta ;)
-vad gillar du för musik? de beror också på ;)
-när lärde du känna saga ? 2002, när pappa byggde hemma hos dom, när han jobba med ollesbyggare ;) men då vågade jag inte komma hem till saga så saga fick komma till mig ;)
-när lärde du känna linnea? typ kyrkansbarntimmar tror jag, men då lärde vi inte känna varann på riktigt, de va i skolan vi gjorde de ;)
-hur många parfymer har du? så många så jag inte håller redan på dom
-vill du träffa mig? jaa
-när fick du din första mobil? typ i 3an eller 4an
-tycker du kissis blogg är bra? absolut inte!!

Frågor av Alma <-- länk
kom igen! vad är de här för frågor egentligen?! hon hade frågat flera till men dom va ba cp...
- visst är du kär i gustav? nej?
- tycker du dej själv är bäst? nej?
- tycker du joel från nydala är snygg? asså jag vet inte, han va ju lite söt ;) de tyckte ju du med.
- var du kär i den där killen som du tyckte var snygg i dalarna som du jaga och typ kolla reg och spionera på? asså man kanske inte kan va kär i en kille från norge som nästan inte sett att jag finns, bara när han bowlade och jag satt och stirra på han och vi fick ögonkontakt ganska många ggr xD
- är du kär? nja de kan jag väl inte påstå
-favorit film? oj jag vet inte, varför frågar du en sån svar fråga de finns ju 1000 st!
-din bästa kompis? Saga eller Linnea
-normalaste kusinen? tyvärr Alma de är inte du! Kanske loke? inte normal men han är nog den normalaste av mina onormala kusiner....
-hur många har du varit ihop med? 6
-är jag bäst? på att va knäpp så är du bäst
-läser du min blogg ofta? varje gång du skrivit

Frågor av någon anonym (som tydligen kan vara seriös :D:D)

-vilka kända bloggar följer du? Kensa
-vilka okända bloggar följer du? rätt så många
-vad ska du göra i sommar? jag ska till kreta, till vimmerby, till stugan och till ratu och lite andra trevliga ställen :)
-åker du snowboard? nejnejnej
-varför bloggar du? jag vet inte, de är skoj att skriva av sig
-har du alltid bott där du bor nu? nej jag har bott i en lägenhet när jag va jätte liten

ÄNTLIGEN!!
De tog ett tag! nu är jag ganska less på tänka efter ;) hahah


Kommentarer
Postat av: A L M A<3<3

är loke normal!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????:O:O:O:O:O::O:O:O:O:O:O:OO:O:



och tack för det där med att jag var bäst ;)

.... på va knäpp



hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nej nu får jag ett sånt där skrattanfall och ja vet inte varför inte är det du iallafdlafksfh oeth wrhgU7HGKÖHÖFDG



HSDHD HDSF H DFHFH GH DKÖJHFH HAHAHAHHHHH DATOR PÅ MVG!!!!!! XD

2010-01-07 @ 22:00:48
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: ida :)

hahahahaahah :D jAG TYCKE JAG sTÄLLDE NORMAL FRÅGOR :D haha iaf en eller tv ;D<33

2010-01-07 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0