stan

idag har ju jag och linnea varit i stan.

(jag började skriva på de här inlägget klockan 6 nu är klockan 12 minuter över 8, vi får se när de blir klart ;P jag har suttit och kollat på klipp på youtube om erik och dom andra idolerna, erik verkar vara så jävla sprallig!! de är därför jag aldrig avslutat de här inlägget ;) xD)

jag köpte tre tröjor i stan men bara en av dom va på rea så de blev ganska dyrt :( tsm kostade de typ 360 kronor... men jag är nöjd med de jag köpte så de är ju lugge ;) (egentligen är de inte så dyrt men jag tycker de ;))
jag kan visa bild på de jag köpte lite snart.

men först måste ni bara kolla på de här : länk  om ni är tråkiga kan ni börja på typ en minut ;) de är så jävla skoj asså jag sitter här själv och gapskrattar! xD

bilderna är tagna med min kära webbkamera ;)

 HM 149:-

 HM 69.50:-

 den ser inte ut så den är ljusare och sötare ;) monki 300:- men sen va de rea så då kostade den bara 150:- ;)

nu och klockan halv 9 de har alltå tagit två och en halv timme för mig att göra de här inlägget ;) hahahah ¨jag känner mig väldigt crazy xD men de måste man ju få vara ibland! även om jag är de typ hela tiden...
hejdå♥


Kommentarer
Postat av: ida :D



╔╗═╔╗═════════════════ ║║═║╠══╦══╦══╦╗╔╗═════ ║╚═╝╠═╝║╔╗║╔╗║║║║═════ ║╔═╗║╚╝║╚╝║╚╝║╚╝║═════ ╚╝═╚╩══╣╔═╣╔═╬═╗║═════ ═══════╚╝═╚╝═╚══╝═════ ╔╦═╦══╦╦╦╦╗╔╦══╦══╦╦═╗ ║╔╗║╔╗║║║║║║║╔╗╠═╝║╔╗║ ║║║║╔═╣║║║╚╝║╔═╣╚╝║║╚╝ ╚╝╚╩══╩══╬═╗╠══╩══╩╝ ═════════╚══╝════════

2010-01-04 @ 22:54:57
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0