Stan igen!

Idag va jag och Saga i stan igen. Först va vi på sjukhuset för Saga skulle ta två spruter för hon är pollenallergis och blablabla ;) Medans vi satt och väntade spelade vi kort och jga hade typ dom bästa korten ;)

Sen på stan köpte jag en till randig tröja ;) och sen köpte jag en present till min treåriga bror till honom köppte jag ett tjej halsband, hehe ;) Men han älskar typ guld och sånt, så då tyckte jag att de passade bra att köpa ett halsband till han som han kan leka med ;)
Jag köpte även en nagelfil och saga köpte grejer på boddy shop så då fick vi varsitt provgrejs :)

Snart kommer saga till mig och då ska vi se film. Massor av film :D De kommer nog komma lite bilder från de senare men först hade jag tänkt lägga in bilder på de jag köpt, dom är tagna med webbkameran, jag har märkt att den är väldigt praktisk om man inte måste stå långt ifrån ;) men då kan man ju såklart ta hjälp av en krycka ;) hahah xD


Tröja kappahl 149:-

Gratis från the body shop

kommer bättre bild sen
halsband till jonas från accent 29,50:-


Nagelfil HM 10:-

Kommentarer
Postat av: ida :)

har du klippat dig?

2010-01-07 @ 20:19:45
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: sandra

inte kul att bråka, har ni blivit sams?



allt bra anars

?

rkam

2010-01-10 @ 17:26:28
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0