skoter :D

Idag har ju jag, pappa, Saga och Jonas varit och hämtat skotern i Ratu (farmor&farfars stuga/hus på sommaren)
De tog ett tag för vi (pappa) att få fram skotern eftersom de kommit så himla mycke snö! Så medans han skottade fram de så åkte jag, Jonas och Saga spark, och pratade om dom snygga killarna som är där ibland ;)
Sen när pappa äntligen fått fram skotern och fått igång den så körde jag och Saga :) eller Saga åkte bara.

Jag tycker att jag är ganska duktig som kan köra skoter fats jag är tjej och 13 år ;)
men jag kör inte snabbt, när vi körde fortast så körde vi typ 40-50 bara, men de gick inte så bra att köra för vi körde ju på vägen och då va man ju lite rädd att de skulle komma en bil eller något sånt, sen ville jag ju ta de lugnt med Saga också, men när jag kör med pappa på isen då gäller de att hålla i sig!! xD

våran skoter är nog den mest pinsamt fula makapär på denna jord men den är ändå bäst ;)




Camilla - nu borde du ju veta varför jag tycker de är så skoj med skoter
Saga - näe, vad?
Camilla - för de går foort!

Hahah så himla dåligt, ja typ skrek foort helt falskt också xD

Ikväll ska jag hem till Saga och se film :) Last chance harvery, den är säkert bra :)
Och imorgon ska jag vara med Saga då ska vi köra en massa skoter :D
Skooooj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0