Saga!

Jag sa ju att jag och Saga skulle se massa film, så blev de inte direkt, vi såg inte ens en hel film ;)
Men de hände en annan trevlig sak :D NU ÄR JAG EN STOLT ÄGARE AV SPOTIFY!! :D:D:D Man har ju så underbar kompis som fixade de till mig :D så nu blir de å lyssna på musik resten av mitt liv! Kommentera om ni har må bra musik tips :D

Vi såg tsatsiki men de tog så lång tid att svara på alla frågor så jag kollade inte så mycke ;) sen kommer de en liten rolig bild snart, hahha jag va varken konsentrerad på bloggen eller på filmen så de blev lite konstigt xD
här komer bilder från ikväll/idag:

jag fotade lite innan saga kom och här är bilden på jonas halsband ;) inte särskilt bra ser jag nu menmen

Vem passar bäst i clown hår? ;)




(sista bilden är tagen med sagas mobil)


mums med popcorn säger jag bara ;)


hahahah min mormor heter visst margon ;)


saga tyckte hon hade bra kort när hon hade så där, men kom igen! vem har bäst kort egentligen?


Nu ska jag snart gå och lägga mig och somna med ett leende på läpparna för jag har spotify :D hahah godnatt alla fina söta människor där ute ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0