Resturang

hejhej, kom hem för ungefär en timma sedan, tänkte faktiskt skriva direkt jag kom hem men blogg.se dampade, och sen fattar jag inte varför dom har ändrat en massa?! :(

maten va i alla fall jätte god, eller allt förutom vissa kycklingbitar ;) hahah. Men de va skit kallt där så man satt typ och frös ihjäl!

vi va ju även och kollade på lite grejer till köket, och när vi va på mediamarkt så gick de runt värsta lilla killen och typ grät lite och sen frågade jag om han hade tappat bort sin mamma och pappa och då började han typ gråta jätte mycket så då fattade jag att han hade gjort de så och då frågade jag typ om jag skulel hjälpa han att leta efter dom och han ba jaa och sen frågade jag hur dom såg ut och då visste han inte de så jag kunde ju inte hjälpa till så mycke, men sen hittade vi mamman i alla fall ;)

och sen så stog jag typ och kollade på systemkameror jätte länge och sen kom mamma ba men förstår du inte att du inte kommer få en systemkamera och blablabla, och då kom de en som jobbade där och jaa
''han'' - behöver ni hjälp med något
mamma- nja hon fantiserar lite
''han''- fantiserar du om någon speciell kamera?
jag- nja, vad jag än fantiserar om kommer jag nog ändå inte få


hahah xD då kollade han konstigt på oss och gick därifrån :P hehe

nu ska jag lägga in några bilder och sen ska jag göra ett grattiskort till Jonas och sen försöka montera ihop en kontorsstol som jag har fått, de kommer inte gå så bra för jag får inte ens fast hjulen...


de är inte mitt fel att mattias hade damp :P


de är inte mitt fel att mamma tog kort på mig när jag tuggade xD


de är inte mitt fel att pappa ser ut som världens fjolla och vill skämma ut mig med sitt fula skägg/mustage vad de nu heter xD

jag är ganska cool som vet vad p&r står för :D
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: bea

ja det är aldrig skoj:(

2010-01-30 @ 19:00:32
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hejsan :D cool blogg! allt bra ?

2010-01-30 @ 19:15:39
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: E M E L I E ...

sv: heh einget, dudå?:)

2010-01-30 @ 19:31:36
URL: http://pemzick.blogg.se/
Postat av: E M E L I E ...

sv: okej :)

2010-01-30 @ 20:12:45
URL: http://pemzick.blogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

nej måste vi?!?

snälla du har ju redan sett dom domser precis lika dan ut, snälla vi är hos dej!

2010-01-30 @ 20:14:20
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: Simon Lundgren

Droskan där har dom ju jätte god mat

2010-06-02 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0