Godnatt

Nu har jag fotat jätte mycket, riktigt trevligt. Bilderna blev sådär. Jag kommer inte lägga in bilderna jag tagit nu i alla fall. Inte dom seriösa i alla fall ;)
Nu ser jag på johan falk, de är lite läskigt :P Sen ska jag snart gå och lägga mig för jag måste upp tidigt imorgon för jag ska på badhuset med Saga och Jonas halv tio typ... Fy fan, imorgon är sista dagen på lovet, uschuschusch!
De kommer 2 bilder här nu för att fylla ut de här inlägget ;)

Hehe där sitter jag och har de trevligt ;)




Asså jag vet inte riktigt om mitt minneskort räcker när jag ska till kreta.. De rymms 350 bilder på de minneskort jag har nu, borde jag köpa ett till då? för tänk om jag tar mer än 350 bilder... De vore ju inte så bra.
Jag får fundera på de lite nu när jag ska se på johan falk och sen sova. Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: ellagrön

jaha, okej!:)

2010-01-10 @ 22:17:00
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: ellagrön

ja, dock började jag i torsdags. när börjar du skolan då?:)

2010-01-10 @ 22:52:45
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0