goddag ;)

jävla satans helvete!
jag hade skrivit massa och sen trycke jag nån stans så allt försvann :(


jag vaknade typ nyss, eller egentligen vaknade jag först typ vid tio men då orkade jag inte vakna så då somnade jag om ;) idag har vi träning två till fyra, de va ju ett tag sen man träffa laget så de ska ju bli skoj :)
ikväll vill jag verkligen göra något jag har typ aldrig varit med nå kompisar på lovet nästan :( men ikväll vill jag va med någon så om nån har lust att va med mig så är jag free ;) hahah xD linnea vet du vad jag har tänkt på, de va skit länge sendan vi pratade svensk engelska! xD



jag undrar vem ''han som du hatar'' är för jag får liksom spader om jag inte får veta de ;)
jag har ju mina aningar om vem de är som skrivit den här kommentaren men asså vem är de som skrivit den?

Han som du hatar
om hahaha:

så jävla rolig blogg du har hhaha :/ helt skum e den oxå


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv; hihi, känns bra att höra! Ska nog försöka börja igen, men vi får se hur bra det går ;)



Hände mig precis också att allt fösvann, jobbigt, jobbigt!

2010-01-03 @ 18:14:59
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0