4 januari

godmorgon :) eller kanske goddag ;) snart ska jag och linnea ta bussen till stan.
då vill jag verkligen hitta något! vi får se hur de går... har presentkort på både hm och kappahl så man får ju försöka hitta något :)
men nu ska jag göra mig i ordning!
men jag lägger in några bilder från när erik tove och calle sjöng i mvg i umeå, de är exttremt dåliga bilder men man va tvungen att zooma så mycke! :( och dom är dessutom tagna med mobilen.


jag märkte nyss att jag fick med en polis på bilden ;) alla bilderna är tagna från när dom signerade skivorna för när dom sjöng såg man inte ett piss! :(


calle tove och erik

snygg erik




nu måste jag skynda mig hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Neha

Åh tack så hemskt mycket:D

Ja jag har gjort den själv=)

2010-01-04 @ 17:26:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Emelia

Jag tror jag såg er! :D



Kolla in vem som har vunnit tävlingen på min blogg!

2010-01-04 @ 19:12:57
URL: http://emmee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0