---

Stava ditt namn utan några E:
camilla

Har du ont någonstans just nu?
lite

Vad är ditt favoritnummer?
har inget

Favoritfärg/färger?
ingen speciell tror jag


Vad lyssnar du på just nu
erik grönwall såklart

Är du nöjd med ditt liv just nu?
nja sådär

Vart önskar du att du var nu?
på något underbart ställe..

Vad borde du göra just nu?
plugga! :(


Kan du nå dina fötter med raka ben?
jaoo

Kan du skruva tungan?
ne.. :P

Har du någonsin velat bli läkare?
 tror jag inte

Vad drack du senast?
mjölk tror jag

Vem pratade du senast telefon med?
mamma

Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
ida åsén- snorar ;)<3
haahaha

Har du några tatueringar? isf vart?
nej

Har du rakt eller lockigt hår?
rakt

Är du glad?
sådär

Är du piercad någonstans? isf vart?
öronen

Vad har du för planer för ikväll?
plugga

Hatar du folk som ljuger?
typ, de beror på

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" tjejer/killar?
mjuka kanske, eller de beror ju på..

Föredrar du blonda killar/tjejer eller brunhåriga?
haha brunhåriga typ, eller asså de beror ju också på

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
mm

Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
nepp

Har du någonsin varit helt förkrossad?
jaa

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
mm

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
bra typ

Tycker du om ditt liv?
ibland

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
typ inget? kanske ögonen eller jag vet inte

Förlåter du eller glömmer du?
beror på

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
tjejer

Har du någonsin masserat någon?
jo

Vad är du rädd för?
massa

Har någon försvunnit ur ditt liv?
aa

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
mm

Önskar du att du var kändis?
nejnej

Önskar du att du var en av motsatt kön?
nepp

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
ibland

När grät du senast?
typ någon dag sedan

Har du varit jättenära döden?
nepp

Kommentarer
Postat av: ellagrön

okej.. jag med faktiskt.



haha jaså? undra vem de kan vara då;)

2010-01-19 @ 19:21:32
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: ellagrön

haha ja,men jag menar undra vem det kan vara du tycker jag är lik? haha;p

2010-01-19 @ 19:47:51
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0