Match

Hejhej, kom nyss ut ur duschen.
Jag är så himla sur asså! Jag fattar inte varför vi inte kan göra mål på matcherna. Vi spelar ofta bättre än motståndarna och är nästan hela tiden på deras planhalva, men hur jävla svårt kan det vara att få in bollen i mål?! :O det är vårat enda problem, och det är ett jävligt stort problem. På träningarna går de ju hur bra som hellst och vi har inget mer att träna på typ, men sen är det match och vi spelar jätte bra, bra i försvar och anfall men vi får inte in bollen i mål! JAG FATTAR INTE VAD DET ÄR FÖR FEL?!!!
Gud vad sur jag är alltså!

 bästa laget även fast vi ligger sist i 95 serien ♥ å vi är fakstiskt bara 96or! och en 97a ;)

Ikväll ska jag plugga ihjäl mig och kanske se om det finns något på tv. Kanske ladda hem någon film också? :)
Nu ska jag snart äta middag så nu måste jag klä på mig! Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Igår blev det bara film i soffan för min del. Vad har du gjort idag?

2010-02-07 @ 17:02:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0