Chad Michael Murray ♥

Hahah nu har jag gråtit så mycket så nu gråter jag för varje liten sak som händer ;) Men asså jag visste inte att one tree hill kunde vara så här himla sorgligt! Visst man gråter ju till nästan varje avsnitt men nu gråter jag ju för varenda grej som händer :P

Om jag säger så här, jag är helt kär i chad!! han är ju världens sötaste människa och han är en sån där typisk kille som inte finns på riktigt, han är för perfekt för att finnas på riktigt. Och de är ju synd, för om sånna killar skulle finnas så skulle allt va underbart ;) Hahah, ne nu ska jag sluta flumma, ska gå och skölja ögonen nu, dom är helt svullna xD hejdå ♥


okej, jag förstog det, min dator klarar inte av att ha så här många snygga bilder på en sån här underbar människa så nu blev de suddigt för jag var tvungen att förstora bilder, och den som inte ser vad det står kan ja ju tyda det, kenzie dalton släng dig i väggen! chad är min!
hahh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0