...

Hejhej, jag hade skrivit lite konstigt på min saga så jag ändrade lite grejer, och nu är den 1468 ord typ ;) Typ tre ggr så mycket som man behövde skriva ;)  Jag har läst lite historia men eftersom de är så tråkigt så orkar jag inte läsa mycke ;) jag har fått hem klänningen och väskan som jag köpt på tradera, jag är mer nöjd med dom än med högtalarna om man säger så ;) men superbra vet jag inte om de va.. Jag har i alla fall en brun väska nu ;D

bild på klänningen och väskan

 


Den är inte den där färgen, den är typ som den bilden när jag håller i den



Eftersom att ingen kommenterade i typ förrförra inlägget vad jag skulle göra på bloggen så gör jag allt jag föreslog ;) frågestund (SERIÖS FRÅGESTUND!) veckans blogg och kanske en ny design om jag känner för det ;) Nu ser jag på tv och ska fortsätta se de. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0