11 februari

Hejhej, nu är det så att det inte är mitt fel att jag inte skrivit på bloggen, de är Jonas fel för han spelar fem myror är fler än fyra elefanter hela tiden! Och sen har vi två prov och spanska glosor till imorgon.
Nu slipper jag prata på engelska, jag och linnea märkte att det inte gick så bra ;)

hahah mattias har bakat chokladbollar, nu skulle han leka att det var en bajskorv och han gjorde typ värsta teatern och jaa ;) han är helt knäpp!! han ba: aah, de ser ut som bajs, aah de luktar som bajs, aah de smakar bajs, aah vilken tur att jag inte är bajs!! haha

på tal om bakning ;) mina cupcakes blev inte bara extremt fula, dom smakade skit äckligt!! så som sagt var, jag ska aldrig mer baka cupcakes.
ne nu måste jag plugga lite, har inte pluggat särskilt mycke på svenska provet så det kommer inte gå bra tror jag. Nu ska jag verkligen uppdatera bättre här känner jag, hejdå ♥

som förlåt kan jag lägga ut en underbar bild från stugan ;) fast jag hittade ingen så det får bli en bild på en blomma, men de är faktiskt en blomma från stugan ;P


Kommentarer
Postat av: ida :)

du måste lägga ut en bild på mina überfinA saker !<33333

2010-02-11 @ 20:12:55
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: natta

fin sommar bild :D

2010-02-11 @ 22:08:34
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

Gott med chokladbollar!

2010-02-12 @ 11:56:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0