stolt ägare av Justin Bieber my worlds the collection

Tjeeena, vid halv tre for jag hem till Saga och vi fikade och spelade spel med hennes familj. Sen bytte vi julklappar och eftersom Saga är bäst så fick jag Justin Bieber my worlds the collection av henne :D Alla låtar både akustiskt och vanligt + pray. (som är den absolut bästa låten som finns :D börjar till och med gråta till musikvideon.... :p fast den är bäst om man tänker på vad han sjunger ;))

Sen kollade vi på julkalendern och spelade lite spel på datorn ;) Nu ska jag gå och duscha sen blir det film, insåg att jag hade väääldigt många som jag inte sett. Hejdå ♥



Kommentarer
Postat av: saga

eftersom du är bäst fick jag OC! :D:D

2010-12-23 @ 00:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0