8 december

hejhej, har fullt upp med att plugga så jag hinner inte med bloggen. Idag har jag i alla fall fått värsta julkänslan. Gjorde pepparkakshus igår och idag har vi julpyntat. Mamma och pappa åker bort i helgen så då fick vi julpynta lite tidigare ;) Och sen är jag super glad nu också för när jag kom hem från skolan så hade jag fått eclipse boxen!!!!!! :D Så nu är jag en stolt ägare av eclipse, 6 bilder (typ vy-kort) en stor affisch, bellas förlovningsring, och nån fanbokgrejs ;D

Men nåt som inte är särskilt possitivt är att vi har spanska redovisning imorgon (och jag kan ingenting av det) och på fredag ska jag vara klar med ett so specialarbete som jag i stort sett bara gjort hälften på. SUUUPER....Aja hejdå ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0