26 december

Hejhej, hoppas alla har haft en bra jul.
Jag är så fruktansvärt less på julmat nu! ;) Håller typ på bli sjuk också, har super ont i halsen, väldigt onödigt att vara sjuk på jullovet ju! Har bara varit hemma hela dagen och typ halvsovit ;)
Orkar inte fota mina julklappar, men jag har i alla fall fått ett nytt objektiv :D
Ett filter till kameran
2000 kroner
Presentkort på HM (100) och ur och penn (150)
Datorväska
Affisch på Justin Bieber och en jätte stor med New Moon film bilden ;)
Extern hårddisk
Massage grej
Hårinpackning
Bodylotion
Badgrejer
Tjocksockar
Twilight, New Moon och Eclipse ljudbok, (40 timmar i himlen! ;D)
Tofflor
Hårspänne

Och säkert någonting mer ;) Å juste det som enligt mig var en biljett till danmark och justin biebers konsert visade sig vara en ansiktsmask... :p

Kommentarer
Postat av: idajennysofia

å inte mina? :( :)

2010-12-29 @ 23:29:59
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0