Saga och Linnea!

Hejhej
Idag har det varit en bra dag även fast det varit skola, ingen jobbig dag alls! slutade sedan halv 1, riktigt skönt!

Efter skolan var jag med saga, vi åt fruktsallad och solade lite, Linnea kom efter ett tag, jag blev då sjukt jävla förbannat sur på dom bara för att båda dom har systemkameror och inte jag!! ;(
Okej.. min kamera kan va bra, men bara på närbilder, inte på porträtt eller typ natur bilder!! Och det är inge skoj, för då lär det ju inte bli så bra bilder i kreta, för då lär jag ju inte bara ta macrobilder direkt?

Vi fotade i alla fall och spelade kort, sen gav vi Linnea hennes födelsedagspresent. Och sen for Saga hem och då sminkade Linnea Jonas och typ målade naglarna och sen fotade jag honom med Linneas systemkamera (som jag förövrigt är helt kär i, samma sak gäller Sagas kamera!!!♥)
Nu ska jag lägga in bilderna på datorn sen blir det bildbombning! ;)

Men tills dess lägger jag in en annan bild, det är verkligen vår nu asså!! :D

Kommentarer
Postat av: Clara

aa, det är verkligen super härligt med vår!! Nääästan så att man kan skippa jackan imorgon till skolan.



sv:okej, härligt. hata skolan!

2010-04-12 @ 19:41:08
URL: http://innoncence.blogg.se/
Postat av: clara

fin bild!:D

VÅREN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA

2010-04-12 @ 21:11:08
URL: http://claraandersonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0